Splošni pogoji poslovanja


1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine Beloved.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju:

BELOVED d.o.o.

Jezdarska ulica 8a

2000 Maribor

Davčna št.: SI65892267

Matična številka: 8563349000

Davčni zavezanec: DA

Vpis v registrski organ: 05.12.2019

IBAN SI56 0400 0026 6060 853 (odprt pri Nova KBM d.d.)

e-mail: [email protected]

S spletno trgovino Beloved.si (v nadaljevanju »Beloved.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Beloved d.o.o. (v nadaljevanju »podjetje« ali »ponudnik«).

Spletna trgovina Beloved.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Beloved.si in logotip sta v lasti podjetja Beloved d.o.o.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Beloved.si, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

3. Načini plačila 

Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:

  • Plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu)*; če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.
  • Po predračunu (z nakazilom na račun upravitelja spletne strani Beloved.si – Beloved d.o.o.).
  • Plačilo preko sistema PayPal.
  • Plačilo s plačilnimi karticami.

*V primeru plačila po povzetju se zaračuna doplačilo 0,90€.

Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 50,00 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni.

Ob naročilu izdelkov v vrednosti do 50,00 EUR znašajo stroški pakiranja in dostave 3,50 EUR.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

4. Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

5. Registracija

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Beloved.si se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi splošnimi pogoji poslovanja.

6. Postopek nakupa in naročilo

Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ob kliku na izdelek mora kupec izbrati željeno velikost izdelka ter količino in klikniti na gumb »V košarico«. V nakupovalni košarici so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “x”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Na blagajno”.

V kolikor niste registrirani uporabnik spletne trgovine, vpišete podatke, ki jih potrebujemo za dostavo ter izberete način plačila (po povzetju, po predračunu ali PayPal). V tem koraku vpišete v okence, ki je namenjeno temu, tudi promocijski kupon, če ga imate. V kolikor je znesek naročila nižji od 40,00 EUR, se vam obračuna še poštnina v znesku 3,50 EUR, višji zneski so oproščeni poštnine.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji ali vnosu podatkov za dostavo, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Dostop do pogodbe je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

7. Spremembe in preklic naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, nas kontaktirate preko elektronske pošte [email protected] ali pa pokličete na 040 504 133 vsak delavnik med 8. in 16. uro.

Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu. Po tem roku preklic naročila ni več možen. V primeru pravočasnega preklica naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje, vendar samo v primeru, da mu je preko e-pošte sporočeno, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi. Naročilo prekličete po e-pošti na [email protected].

Prodajalec ima pravico do storniranja naročila, če zaradi razprodanosti zalog ali nedostopnosti blaga ali drugih okoliščin ni zmožen dostaviti kupcu blaga v roku navedenem v teh pogojih poslovanja ali po ceni, ki je navedena v spletni trgovini, v primeru da se s stranko ne dogovori za alternativo. O preklicu naročila bo stranka obveščena po telefonu ali elektronski pošti in v primeru izplačila nakupne cene ali njenega dela ji bodo finančna sredstva vrnjena v roku do 14 dni na bančni račun naveden na naročilu, če se s prodajalcem ne dogovori drugače.

8. Garancija za izdelke tehnične narave

Spletna trgovina izda za kupljene izdelke tehnične narave najmanj enoletno garancijo, ki velja od dneva nakupa. Ta garancija se nanaša na vse okvare, za katere se lahko dokaže, da so jih povzročile pomanjkljivosti v materialu in izdelavi, ki so obstajale v času dobave.

V spletni trgovini www.beloved.si bomo izdelke zamenjali z novimi.

Kupljeni izdelki vsebujejo račun in navodila za uporabo. Za uveljavljanje garancije je potrebno predložiti račun.

Po zakonu mora spletna trgovina www.beloved.si rešiti garancijo najkasneje v roku 45 dni. Izdelki, ki so odobreni v okviru garancije, postanejo last podjetja Beloved d.o.o..

9. Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prodajalec (ponudnik) mora potrošniku (kupcu) izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

10. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.  Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga skupaj s paketom pošljite na naslov: Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 13, 2000 Maribor, Tel.: 040 504 133.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 13, 2000 Maribor, Tel.: 040 504 133.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti podjetju nepoškodovane, nenošene, neoprane, v originalni embalaži, z etiketo in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec oz. potrošnik. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila potrošniku izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

10.1 KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

OPOZORILO: Vezano na 7. točko 43. člena ZVPot, bo vračilo kopalk zavrnjeno, v kolikor bo odstranjena zaščitna folija na spodnjem delu kopalk ali bodi vidni sledovi probe (izcedek ali kak drug madež). Kopalke je potrebno poskusiti preko spodnjega perila skupaj z zaščitno folijo, da se zagotovijo ustrezni higienski standardi. V kolikor bodo na kopalkah kakršnikoli sledovi probe, bo vračilo zavrnjeno. Kasnejših reklamacij ne sprejemamo.

11. Vračanje izdelkov s količinskimi popusti

V primeru Odstopa od pogodbe izdelkov s količinskimi popusti mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec ne vrne vseh izdelkov, jih lahko obdrži samo po polni ceni (brez količinskega popusta), ki je na voljo v spletni trgovini oz. se v primeru stopenjskih popustov upošteva ustrezna stopnja zneska obdržanih izdelkov. V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru količinskih popustov.

12. Darila ob promocijskih akcijah 

Ker radi nagrajujemo svoje stranke, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Če se stranka odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. 

13. Brezplačna menjava 

Omogočamo vam brezplačno menjavo artiklov, ki vam ne ustrezajo. Menjava poteka tako, da oddate ponovno naročilo za nov artikel ter pod opombe zapišete MENJAVA ter ime artikla, ki ga želite menjati. V kolikor je nov artikel dražji, se doplača razlika v ceni, v primeru cenejšega artikla pa lahko razliko v ceni koristite kot dobropis ob naslednjem nakupu ali pa vam le-to povrnemo na vaš TRR. Zapis pod opombo je pogoj za uspešno menjavo, saj brez tega menjava ne bo upoštevana. Menjave potekajo tako, da vam dostavljalec pripelje nov paket, vi mu pa istočasno predate vašega z artikli, ki jih želite menjati, zato preusmeritve paketov za menjavo na druga običajna prevzemna mesta niso možna. V primeru menjave vas prosimo, da je vaš paket na dan menjave pripravljen za prevzem s strani GLS. Paket mora biti primerno zaščiten v originalni embalaži z vsemi sestavnimi deli. Pošiljk, ki niso primerno zaščitene ne sprejemamo. Ob menjavi kopalk morajo le te biti v originalnem pakiranju, katero ne sme biti kakorkoli uničeno ali poškodovano. Ob menjavi kopalk ali spodnjega perila mora biti le-to čisto, nenošeno, neoprano, z vsemi sestavnimi deli in nepoškodovano. Svetujemo, da spodnje perilo in kopalke pomerjate preko oblačil ali spodnjega perila.

V kolikor vas v času menjave ni na naslovu, imate na voljo naslednje možnosti:

  • dogovor z GLS za ponovno dostavo na kateri drug dan
  • sprememba naslova dostave (npr. v službo)
  • prevzem paketa v skladišču lokalnega GLS

Rok za menjavo je 14 dni od prevzema blaga. Brezplačna menjava je možna samo enkrat. Stroški ponovne menjave že menjanega artikla bremenijo kupca.

14. Dostava

Pogodben partner ponudnika sta GLS in Pošta Slovenije. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 1-3 delovne dni od dneva oddaje naročila. Večina paketov je dostavljena naslednji delovni dan. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. V primeru prevzema izdelkov s plačilom po povzetju plača kupec tudi poštne stroške, ki jih zaračuna Pošta Slovenije.

15. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 040 504 133. Pritožba se odda preko elektronskega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

16.  Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošne pogoje poslovanja je sprejela lastnica spletne trgovine Beloved d.o.o. v Mariboru, dne 4.12.2019.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!